"Kierowca w firmie"
NOWOŚĆ NA RYNKU WYDAWNICZYM
16-stronicowy magazyn, w którym znajdziesz najświeższe wytyczne Inspekcji Transportu Drogowego, zgodnie z którymi inspektorzy przeprowadzają kontrole!
A oprócz tego dziesiątki porad doświadczonych prawników, które ułatwiają
stosowanie w praktyce przepisów o czasie pracy kierowców.
Twoja flota samochodowa składa się z samochodów o DMC powyżej 3,5 t, które są wyposażone w tachograf? Wykorzystujesz tachograf jako urządzenie do rejestrowania czasu pracy kierowców i sprawa Ci to problemy? Jak uniknąć chaosu w dokumentacji i kar dla firmy? Mamy na to sposób!
Jesteś właścicielem firmy transportowej? Kierownikiem działu transportu?
Kadrową w firmie zatrudniającej kierowców? A może kierowcą?
Jeśli tak, w naszym magazynie znajdziesz porady przygotowane specjalnie po to,
żeby ułatwić Ci pracę.
Jak inspektor ITD sprawdza wiarygodność okazywanych mu dokumentów
Co w dokumentacji zwróci uwagę inspektora i spowoduje, że dalsza kontrola będzie dużo bardziej drobiazgowa
Jakie dodatkowe wytyczne, niezapisane w przepisach, obowiązują kierowców
Jak inspektor ITD nalicza wysokość kar
Jak się wyratować z awaryjnych sytuacji, czyli co zrobić, gdy wszystko poszło nie tak
Jak planować kursy, żeby było to najbardziej opłacalne
Jak unikać groźnych pułapek, czyhających w przepisach
Omawiamy tylko najważniejsze tematy:
JAK ROZLICZAĆ CZAS PRACY KIEROWCY?
Normy czasu jazdy kierowców to istne pole minowe. Kierowca musi nie tylko przestrzegać limitów określonych w przepisach, ale też wiedzieć, jak inspektorzy interpretują te przepisy. Jeśli kierowca źle obsługuje tachograf, będzie płacił wysokie kary, choćby nie wiem jak dobrze przestrzegał wszystkich norm. Wystarczy znać kilkanaście dobrych trików, żeby poradzić sobie w 90% sytuacji - znajdziesz je w naszym magazynie. Dodatkowo zamieszczamy przystępne wytłumaczenie interpretacje przepisów inspektorów ITD, co pozwoli uchronić Twoją firmę przed wysokimi karami.
KONTROLE ITD I PIP?
Wysokość kary zależy od tego, jak inspektor zliczy okresy jazdy i odpoczynków. Jak oni to robią? My wiemy. Jeśli też chcesz to wiedzieć, zajrzyj do naszego magazynu, w którym krok po kroku rozrysowaliśmy schematy naliczania kar.
DOKUMENTACJA
Dokumentacja związana z czasem pracy kierowców i transportowa może być gwoździem do trumny każdej firmy prowadzącej przewozy. Jeśli jest w niej pełno błędów, i kierowca, i jego pracodawca pogrążą się w ogromnych karach. Nasi eksperci podpowiadają, na co uważać, żeby nie podłożyć się inspektorowi, jak poprawić błędy w dokumentach i jak rozmawiać z inspektorem, żeby, gdy już zdarzy się błąd, zapłacić mniej.
SPRAWY KADROWE
Bądźmy szczerzy – sprawy kadrowe związane z kierowcami mogą zajmować mnóstwo czasu, ale można je też załatwić szybko i sprawnie, a potem mieć czas na inne rzeczy. Tylko trzeba wiedzieć, jak to zrobić. Nasi eksperci mają wieloletnie doświadczenie w sprawach kadrowych kierowców i podzielą się z Tobą całą swoją wiedzą. Dzięki ich radom na pewno ogarniesz te obowiązki błyskawicznie.
To bezpieczna oferta, która nie kryje w sobie żadnych pułapek. Otrzymujesz zapoznawczy numer, wykorzystujesz zawarte w nim porady ekspertów i na spokojnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać kolejne, już płatne numery. Masz na decyzję 14 dni. Zamówiony, zapoznawczy numer jest Twój, niezależnie od dalszych decyzji. Nie musisz nawet niczego odsyłać.
Jeśli w ciągu 14 dni uznasz, że magazyn pomaga Ci w codziennej pracy, nic nie musisz robić. Zadbamy, by kolejne płatne numery dotarły do Ciebie na czas. Jeśli nie - po prostu powiadomisz nas przez telefon, faks czy e-mail o rezygnacji z dalszej prenumeraty. Bez żadnych pytań, natychmiast ją anulujemy.
Dodatkowo otrzymasz monotematyczne numery specjalne. Znajdziesz w nim zbiór artykułów o zagadnieniu, które jest w danej chwili na ustach wszystkich osób w branży transportowej. Cena i objętość numeru specjalnego - identyczna jak zwykłego. Z prenumeraty będziesz mógł zrezygnować przed zakończeniem okresu rozliczeniowego. Prenumerata jest odnawiana automatycznie.
Możesz bezpłatnie testować nasz produkt przez 14 dni.
Jeśli chcesz zrezygnować z dalszej, już płatnej, prenumeraty poinformuj o tym w ciągu tych 14 dni nasze Centrum Obsługi Klienta - tel. 22 518 29 29, email: [email protected]
Jeśli chcesz, aby nasz produkt był dalej do Ciebie przysyłany nie musisz nas o tym informować.
Oferta po zakończeniu bezpłatnego testu:
Cena każdego wydania w prenumeracie to 39,90 zł netto (41,90 zł brutto)
Koszty wysyłki jednego numeru to 9,90 zł netto (10,40 zł brutto).
Fakturę prenumeraty obejmuje 4 wydania (3 numery zwykłe + 1 numer specjalny).
Prezenty! Po opłaceniu I faktury otrzymasz książkę „Czas pracy kierowców”, a po opłacaniu II faktury płytę CD „Wzory dokumentów dla firm wykonujących przewozy drogowe”.
Spis treści aktualnego numeru:
O tym się mówi
Czy skończą się nadużycia komorników podczas egzekucji
Od 2017 roku będzie trudniej zatrudnić kierowców zza wschodniej granicy
W 2017 roku płacę minimalną wypłacimy wyższą o 150 zł
Będzie trudniej uniknąć mandatów. Dron sfilmuje kierowcę, który popełnia wykroczenie
Znamy odpowiedzi Francji na pytania, w jakim celu wprowadziła przepisy dotyczące stosowania płacy minimalnej
Loi Macron i MiLoG pod lupą Komisji Europejskiej
Czas pracy kierowcy
Równoważny system czasu pracy musimy wprowadzić w przepisach wewnętrznych
W jaki sposób prawidłowo dokumentować czynności kierowcy
Wypadek na autostradzie – który kierowca z załogi może prowadzić pojazd
Kto odpowie za wykroczenie kierowcy współpracującego za pośrednictwem agencji
Prawa i obowiązki kierowcy
Do której części akt osobowych dołączyć oświadczenia od kierowców
Warunki wykonywania transportu
Czy do prywatnego przejazdu busem przez Niemcy trzeba wypełniać Tachobus
Aby wykonywać kabotaż na terenie Niemiec, nie wystarczy licencja
Dokumentacja
Trzy sposoby amortyzacji samochodów ciężarowych w firmie
Sprawdź, czy firma transportowa każdą karę umowną zaliczy do kosztów
Instytucje kontrolne
Poznaj prawa i obowiązki stron podczas kontroli PIP
Przewoźnik jest odpowiedzialny za przewóz, nawet jeśli nie popełnił błędu