UWAGA !

Rozdajemy bezpłatne numery! Skorzystaj już dziś!

OD 6 LAT NA RYNKU WYDAWNICZYM

16-stronicowy magazyn, w którym znajdziesz najświeższe wytyczne, zgodnie z którymi inspektorzy ITD i zagraniczne służby kontroli przeprowadzają kontrole polskich kierowców i firm!

A oprócz tego dziesiątki porad doświadczonych prawników, które ułatwiają stosowanie w praktyce przepisów o czasie pracy kierowców.

Dowiedz się więcej »

Działasz na rynku usług transportu międzynarodowego lub dostarczasz towary na rynek niemiecki, francuski, norweski lub włoski? Czy wiesz, że miały miejsce już pierwsze kontrole polskich kierowców pod kątem przestrzegania przepisów o płacy minimalnej MiLoG i Loi Macron? Jak uniknąć dotkliwej kary?

Poznaj skuteczne rozwiązania!

Zostało jeszcze

egzemplarzy do rozdania

Ta oferta jest ważna tylko do

Jesteś właścicielem firmy transportowej? Kierownikiem działu transportu?

Kadrową w firmie zatrudniającej kierowców? A może kierowcą?

Jeśli tak, w naszym magazynie znajdziesz porady przygotowane specjalnie po to,

żeby ułatwić Ci pracę.

Jak inspektor ITD sprawdza wiarygodność okazywanych mu dokumentów

Co w dokumentacji zwróci uwagę inspektora i spowoduje, że dalsza kontrola będzie dużo bardziej drobiazgowa

Jakie dodatkowe wytyczne, niezapisane w przepisach, obowiązują kierowców

Jak inspektor ITD nalicza wysokość kar

Jak się wyratować z awaryjnych sytuacji, czyli co zrobić, gdy wszystko poszło nie tak

Jak planować kursy, żeby było to najbardziej opłacalne

Jak unikać groźnych pułapek, czyhających w przepisach

Omawiamy tylko najważniejsze tematy:

JAK ROZLICZAĆ CZAS PRACY KIEROWCY?

Normy czasu jazdy kierowców to istne pole minowe. Kierowca musi nie tylko przestrzegać limitów określonych w przepisach, ale też wiedzieć, jak inspektorzy interpretują te przepisy. Jeśli kierowca źle obsługuje tachograf, będzie płacił wysokie kary, choćby nie wiem jak dobrze przestrzegał wszystkich norm. Wystarczy znać kilkanaście dobrych trików, żeby poradzić sobie w 90% sytuacji - znajdziesz je w naszym magazynie. Dodatkowo zamieszczamy przystępne wytłumaczenie interpretacje przepisów inspektorów ITD, co pozwoli uchronić Twoją firmę przed wysokimi karami.

KONTROLE ITD I PIP?

Wysokość kary zależy od tego, jak inspektor zliczy okresy jazdy i odpoczynków. Jak oni to robią? My wiemy. Jeśli też chcesz to wiedzieć, zajrzyj do naszego magazynu, w którym krok po kroku rozrysowaliśmy schematy naliczania kar.

DOKUMENTACJA

Dokumentacja związana z czasem pracy kierowców i transportowa może być gwoździem do trumny każdej firmy prowadzącej przewozy. Jeśli jest w niej pełno błędów, i kierowca, i jego pracodawca pogrążą się w ogromnych karach. Nasi eksperci podpowiadają, na co uważać, żeby nie podłożyć się inspektorowi, jak poprawić błędy w dokumentach i jak rozmawiać z inspektorem, żeby, gdy już zdarzy się błąd, zapłacić mniej.

SPRAWY KADROWE

Bądźmy szczerzy – sprawy kadrowe związane z kierowcami mogą zajmować mnóstwo czasu, ale można je też załatwić szybko i sprawnie, a potem mieć czas na inne rzeczy. Tylko trzeba wiedzieć, jak to zrobić. Nasi eksperci mają wieloletnie doświadczenie w sprawach kadrowych kierowców i podzielą się z Tobą całą swoją wiedzą. Dzięki ich radom na pewno ogarniesz te obowiązki błyskawicznie.

To bezpieczna oferta, która nie kryje w sobie żadnych pułapek. Otrzymujesz zapoznawczy numer, wykorzystujesz zawarte w nim porady ekspertów i na spokojnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać kolejne, już płatne numery. Masz na decyzję 14 dni. Zamówiony, zapoznawczy numer jest Twój, niezależnie od dalszych decyzji. Nie musisz nawet niczego odsyłać.

Jeśli w ciągu 14 dni uznasz, że magazyn pomaga Ci w codziennej pracy, nic nie musisz robić. Zadbamy, by kolejne płatne numery dotarły do Ciebie na czas. Jeśli nie - po prostu powiadomisz nas przez telefon, faks czy e-mail o rezygnacji z dalszej prenumeraty. Bez żadnych pytań, natychmiast ją anulujemy.

Dodatkowo otrzymasz monotematyczne numery specjalne. Znajdziesz w nim zbiór artykułów o zagadnieniu, które jest w danej chwili na ustach wszystkich osób w branży transportowej. Cena i objętość numeru specjalnego - identyczna jak zwykłego. Z prenumeraty będziesz mógł zrezygnować przed zakończeniem okresu rozliczeniowego. Prenumerata jest odnawiana automatycznie.

Możesz bezpłatnie testować nasz produkt przez 14 dni.

Jeśli chcesz zrezygnować z dalszej, już płatnej, prenumeraty poinformuj o tym w ciągu tych 14 dni nasze Centrum Obsługi Klienta - tel. 22 518 29 29, email: cok@wip.pl

Jeśli chcesz, aby nasz produkt był dalej do Ciebie przysyłany nie musisz nas o tym informować.

Oferta po zakończeniu bezpłatnego testu:

Cena każdego wydania w prenumeracie to 39,90 zł netto (41,90 zł brutto)

Koszty wysyłki jednego numeru zwykłego to 9,90 zł netto (10,40 zł brutto).

Faktura prenumeraty obejmuje 9 wydań (7 numerów zwykłych + 2 numery specjalne).

Wypełnij i wyślij formularz i pobierz e-book „Wykresówki i wydruki z tachografów po zmianach. Jak unikać błędów i kar od 2 marca 2016”, który otrzymasz w prezencie w podziękowaniu za złożone zmówienie.

Prezenty! Po opłaceniu I faktury otrzymasz książkę „Czas pracy kierowców”, a po opłacaniu II faktury płytę CD „Dokumentacja w transporcie od A do Z”.

Rekomendacje naszych Czytelników:


Jestem kilkuletnim czytelnikiem magazynu ,,Kierowca w firmie” i jestem bardzo zadowolona. Każdego miesiąca ukazuje się coś nowego, co warto przeczytać . A możliwość bezpośredniego zadawania pytań ekspertom jest jak najbardziej przydatna . Sama poświęciłam wiele czasu i trudu, aby znaleźć konkretne i prawidłowe rozwiązanie na temat rozliczania kierowców , wreszcie postanowiłam spróbować i bezpośrednio do eksperta zadać e-mailowo pytanie. Bardzo szybko dostałam na nie precyzyjną odpowiedź. Jak najbardziej polecam .


Barbara, specjalista ds. kadr i płac


Serdecznie polecam „Kierowca w firmie” jako czasopismo przydatne dla każdego, kto zatrudnia kierowców w swoim przedsiębiorstwie. Artykuły, które znajdują się w publikacji zawierają wiele specjalistycznych wskazówek, jednocześnie stawiając na łatwy i przystępny styl treści, a także aktualność przekazywanych informacji.


Cezary Młotek, radca prawny z Kancelarii Młotek